Zasady Diety

Schudnij skutecznie już Teraz!

  • __POLECAM:__

    Książka ujawniająca działanie psychiki mężczyzny. Poznasz go, zrozumiesz go, staniesz się dzięki niej lepsza i stworzysz harmonijny związek, bez stresu, który jak wiesz jest wrogiem odchudzania. Warto się z nią zapoznać!

  • Bardzo dobra książka, jedna z najlepszych jakie przeczytałem. Kliknij w zdjęcie i zapoznaj się ze szczegółami...

  • Jeżeli stosujesz suplementy lub masz zamiar jakiś zakupić, to ta publikacja jest dla Ciebie. Warto się z nią zaznajomić, by dokonywać mądrych zakupów.

  • Bardzo interesująca książka, objaśniająca tematykę anatomii, zdrowego odżywiania i odchudzania. Autor w bardzo prosty sposób przedstawia wiele procesów zachodzących w naszym ciele.

  • Druga cześć polecanej wyżej książki, razem tworzą całość. Pozycje te powinny się znaleźć w prywatnej biblioteczce każdej osoby dbającej o swoje zdrowie i figurę.

Jak się Odnaleźć w Sklepowej Dżungli?

Posted by Darek Miko w dniu Wrzesień 28, 2011

Jakiś czas temu, gdy byłem w jednym z dużych sklepów, naszła mnie ochota na powidło, więc pomyślałem, że sobie je kupie i skierowałem się w odpowiednim kierunku by coś wybrać. Po kilku chwilach stałej już przy obszernym regale ze słoikami, na którym znajdowały się powidła, dżemy i konfitury i szczerze powiedziawszy stałem przy tamtejpowidla wegierkowe półce jakieś 10 minut nie wiedząc, co wybrać. Dosłownie każde powidło czy nawet dżem zawierał w swoim składzie prócz cukru i owoców jakieś dodatki, niekoniecznie naturalne i obojętne dla organizmu.

Już chciałem zrezygnować z zakupu, gdyż po prostu myślałem, że żaden z produktów nie jest odpowiedni dla kogoś, kto czasami ma ochotę na prawdziwe powidło bez zbędnych dodatków. I dosłownie przed samym odejściem od półki, wziąłem ostatni słoik do swojej ręki, który mnie mile zaskoczył.

Były to powidła, które ku mojemu zdziwieniu zawierały skład dokładnie taki, jaki mieć powinny. Były one firmy Łowicz, zawierające wyłącznie śliwki i cukier i szczerze powiedziawszy to właśnie czegoś takiego szukałem. Wspominam o tej marce, nie dlatego, że mam w tym jakiś interes, ale dlatego że może ktoś inny ma podobny dylemat jak ja kiedyś i dzięki temu będzie miał rozwiązanie na dłoni.

Od tej pory już tylko sięgam po ten produkt, gdy mam na ochotę na powidło i uważam, że to najlepszy i najsensowniejszy wybór z możliwych. No chyba lepszym byłby już tylko produkt własny. Dlatego zachęcam, do świadomych zakupów i spoglądania na etykiety kupowanych produktów, bo już na wstępie można wyeliminować wiele rzeczy, co znacznie ułatwia późniejszy wybór i odnalezienia się w tej coraz obszerniejszej sklepowej dżungli.

Skomentuj

