Zasady Diety

Schudnij skutecznie już Teraz!

  • __POLECAM:__

    Książka ujawniająca działanie psychiki mężczyzny. Poznasz go, zrozumiesz go, staniesz się dzięki niej lepsza i stworzysz harmonijny związek, bez stresu, który jak wiesz jest wrogiem odchudzania. Warto się z nią zapoznać!

  • Bardzo dobra książka, jedna z najlepszych jakie przeczytałem. Kliknij w zdjęcie i zapoznaj się ze szczegółami...

  • Jeżeli stosujesz suplementy lub masz zamiar jakiś zakupić, to ta publikacja jest dla Ciebie. Warto się z nią zaznajomić, by dokonywać mądrych zakupów.

  • Bardzo interesująca książka, objaśniająca tematykę anatomii, zdrowego odżywiania i odchudzania. Autor w bardzo prosty sposób przedstawia wiele procesów zachodzących w naszym ciele.

  • Druga cześć polecanej wyżej książki, razem tworzą całość. Pozycje te powinny się znaleźć w prywatnej biblioteczce każdej osoby dbającej o swoje zdrowie i figurę.

Smaczna Sałatka Warzywna

Posted by Darek Miko w dniu Czerwiec 12, 2011

Teraz, kiedy jest już ciepło i w sklepach możemy kupić wiele świeżych warzyw, powinna nam przypaść do gustu ta oto sałatka przyrządzona z wielu smacznych i zdrowych warzyw z kilkoma dodatkami.

Do jej przygotowania będziemy potrzebowali:

  • 1 średni pomidor – 100g
  • Połowa papryki zielonej/żółtej – 100g
  • ½ średniej cebulki – 30g
  • Kilka listków kapusty włoskiej – 35g
  • Kilka rzodkiewek – 20g
  • Cytryna – do pokropienia
  • Przyprawy do smaku– świeżo mielony pieprz, słodka papryka w proszku, bazylia, majeranek, odrobina soli np. morskiej
  • Oliwa z oliwek – 2-3 łyżeczki – ok. 10-15ml

Wszystkie warzywa dokładnie myjemy w bieżącej wodzie, kroimy wedle upodobania i całość wkładamy do miski. Następnie zakrapiamy sokiem z cytryny, wlewamy oliwę, przyprawiamy do smaku ulubionymi przyprawami, wszystko mieszamy i gotowe.

Tak przyrządzona sałatka jest źródłem bardzo wielu witamin i minerałów, błonnika, a również energii. Z powodzeniem można ją zajadać z dodatkiem otrębów pszennych/żytnich lub ciemnym pieczywem, kawałkiem mięsa, ryby czy garścią orzechów, dzięki czemu nasz posiłek będzie jeszcze bardziej wartościowy i smaczny.

Smacznego:)

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s