Zasady Diety

Schudnij skutecznie już Teraz!

  • __POLECAM:__

    Książka ujawniająca działanie psychiki mężczyzny. Poznasz go, zrozumiesz go, staniesz się dzięki niej lepsza i stworzysz harmonijny związek, bez stresu, który jak wiesz jest wrogiem odchudzania. Warto się z nią zapoznać!

  • Bardzo dobra książka, jedna z najlepszych jakie przeczytałem. Kliknij w zdjęcie i zapoznaj się ze szczegółami...

  • Jeżeli stosujesz suplementy lub masz zamiar jakiś zakupić, to ta publikacja jest dla Ciebie. Warto się z nią zaznajomić, by dokonywać mądrych zakupów.

  • Bardzo interesująca książka, objaśniająca tematykę anatomii, zdrowego odżywiania i odchudzania. Autor w bardzo prosty sposób przedstawia wiele procesów zachodzących w naszym ciele.

  • Druga cześć polecanej wyżej książki, razem tworzą całość. Pozycje te powinny się znaleźć w prywatnej biblioteczce każdej osoby dbającej o swoje zdrowie i figurę.

Zasada Diety nr 24. Oczekiwanie Postępów

Posted by Darek Miko w dniu Maj 22, 2011

Nie ważne czy dopiero zaczynasz swoją przygodę ze zdrowym odżywianiem, czy już od dłuższego czasu podchodzisz kompleksowo do tematyki odchudzania, bo najważniejsze jest to, że robisz coś dobrego w kierunku utraty wagi, a wtedy może być już tylko lepiej.

Na każdym etapie odchudzania możesz liczyć na jakieś efekty. Oczywistym będzie, że zależy to od Twojego podejścia, czy współgra ono z aktywnością fizyczną, czy pozwalasz sobie na jakieś odstępstwa od dopiero, co świeżo wprowadzanych zmian.

Jakkolwiek by nie było to wiedz, że każda rzecz nawet najdrobniejsza zmiana jest lepsza niż nierobienie niczego. Bo nie każdy jest w stanie wiele zmienić w swoim życiu/sposobie odżywiania w ciągu kilku dni, (czego też nie polecam), więc w takim przypadku bardzo dobrze sprawdza się stopniowe wprowadzanie kolejnych zmian, bo wtedy nasz umysł i organizm adaptują się do nich znacznie efektywniej.

Wprowadzasz powiedzmy każdą kolejną zmianę na początku każdego kolejnego tygodnia i przez cały ten tydzień starasz się tego trzymać, by w kolejny poniedziałek wprowadzić kolejny punkt/ zmianę w swoim sposobie odżywiania.

Każda wprowadzana kolejna zmiana działa oczywiście silnie motywująco, bo oznacza to, że poradziłaś sobie już z poprzednią, a wszystko to zbliża Cię coraz bardziej do wyznaczonego na początku celu, czy to będzie smukła sylwetka, sprawność fizyczna, czy lepsza koncentracja umysłu na nauce, wszystko to idzie przeważnie w parze.

Więc pamiętaj, że każdy szczegół jest istotny i wpływa na efekt końcowy, ważne w tym wszystkim jest to, aby iść do przodu, robiąc ciągły postęp, a nie się cofać. Tylko wtedy nasze ciało podziękuje nam za to, reagując na zmiany tak, jakbyśmy sobie tego życzyli, jeżeli postępujemy słusznie i założenia są możliwe do osiągnięcia według aktualnego postępowania. Czyli jeżeli robimy coś w kierunku polepszenia się naszego zdrowia lub utraty wagi, to zawsze możemy liczyć na jakieś efekty, które będą wprost proporcjonalne do naszego podejścia do całej sytuacji.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s