Zasady Diety

Schudnij skutecznie już Teraz!

  • __POLECAM:__

    Książka ujawniająca działanie psychiki mężczyzny. Poznasz go, zrozumiesz go, staniesz się dzięki niej lepsza i stworzysz harmonijny związek, bez stresu, który jak wiesz jest wrogiem odchudzania. Warto się z nią zapoznać!

  • Bardzo dobra książka, jedna z najlepszych jakie przeczytałem. Kliknij w zdjęcie i zapoznaj się ze szczegółami...

  • Jeżeli stosujesz suplementy lub masz zamiar jakiś zakupić, to ta publikacja jest dla Ciebie. Warto się z nią zaznajomić, by dokonywać mądrych zakupów.

  • Bardzo interesująca książka, objaśniająca tematykę anatomii, zdrowego odżywiania i odchudzania. Autor w bardzo prosty sposób przedstawia wiele procesów zachodzących w naszym ciele.

  • Druga cześć polecanej wyżej książki, razem tworzą całość. Pozycje te powinny się znaleźć w prywatnej biblioteczce każdej osoby dbającej o swoje zdrowie i figurę.

Uginanie Przedramion – Ćwiczenie Bicepsów

Posted by Darek Miko w dniu Maj 8, 2011

Tym razem przedstawię jedno z ćwiczeń na mięśnie dwugłowe ramion (bicepsy). Chodzi o naprzemienne uginanie przedramion z hantlami stojąc, do wykonania, którego będziemy potrzebowali oczywiście dwóch hantli, ewentualnie jednego. Technika jego wykonania jest następująca:

Będąc już rozgrzanym, trzymamy hantle w obydwu rękach, stojąc najlepiej przed lustrem, łopatki ściągnięte, sylwetka wyprostowana, stopy lekko rozstawione, łokcie przy ciele i robiąc wdech uginamy kolejno raz prawą, raz lewą rękę. Powietrze wydychamy podczas każdego uginania przedramion, a wdech podczas opuszczania. Ruch powinny wykonywać wyłącznie przedramiona, więc powinniśmy o to zadbać i starać się maksymalnie jak to tylko możliwe ograniczać pomaganie sobie poprzez bujanie, zarzucanie lub przesuwanie ramion do przodu lub na boki, co może skutecznie zmniejszyć skuteczność ćwiczenia.

W pozycji wyjściowej, czyli gdy stoimy, w rękach hantle opuszczone po obu stronach ciała, powinny być skierowane palcami do wewnątrz (czyli przy ciele), a podczas uginania przedramion w górę, dobrze jest skręcać nadgarstek tak, by w górnym położeniu, czyli momencie maksymalnego skurczu bicepsów, kciuk był skierowany na zewnątrz (czyli obracamy prawy nadgarstek, w prawo o 90 stopni, a lewy, w lewo o 90 stopni), co zapewni jeszcze bardziej efektywną stymulacje mięśni dwugłowych, co oczywiście przełoży się na rezultaty.

Wykonywanie regularnych ćwiczeń na mięśnie bicepsów, zapewni nam oczywiście większą siłę ramion, większą odporność tych rejonów ciała na urazy, wykształci i zaznaczy kształtne mięśnie oraz poprawi ogólny wygląd naszej sylwetki, zwłaszcza teraz, gdy robi się ciepło i za niedługo trzeba będzie się rozebrać nad wodą drogie panie;)

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s