Zasady Diety

Schudnij skutecznie już Teraz!

  • __POLECAM:__

    Książka ujawniająca działanie psychiki mężczyzny. Poznasz go, zrozumiesz go, staniesz się dzięki niej lepsza i stworzysz harmonijny związek, bez stresu, który jak wiesz jest wrogiem odchudzania. Warto się z nią zapoznać!

  • Bardzo dobra książka, jedna z najlepszych jakie przeczytałem. Kliknij w zdjęcie i zapoznaj się ze szczegółami...

  • Jeżeli stosujesz suplementy lub masz zamiar jakiś zakupić, to ta publikacja jest dla Ciebie. Warto się z nią zaznajomić, by dokonywać mądrych zakupów.

  • Bardzo interesująca książka, objaśniająca tematykę anatomii, zdrowego odżywiania i odchudzania. Autor w bardzo prosty sposób przedstawia wiele procesów zachodzących w naszym ciele.

  • Druga cześć polecanej wyżej książki, razem tworzą całość. Pozycje te powinny się znaleźć w prywatnej biblioteczce każdej osoby dbającej o swoje zdrowie i figurę.

Zasada Diety nr 23. Nastawienie

Posted by Darek Miko w dniu Marzec 12, 2011

Gdy dochodzimy do wniosku, że chcemy schudnąć, to oprócz wcześniej wspomnianych rzeczy, o które powinnaś zadbać, bardzo ważne jest także nastawienie do całej sytuacji.

Musisz pamiętać, że podczas odchudzania trzeba być konsekwentnym, robić to od początku do końca, ze świadomością konsekwencji, w tym przypadku naszym celem będzie utrata wagi i poprawienie ogólnego stanu zdrowia. Nastaw się pozytywnie do całej sytuacji, wierz przy tym, że możesz osiągnąć cel, bądź pewna swego, wyobrażaj sobie siebie jako osobę już szczupłą (wizualizacja), zupełnie tak, jakbyś już osiągnęła swój cel, wierz w to jakby to był fakt, bo faktycznie to prawda, tylko że opóźniona w czasie.

Pewność siebie, cierpliwość, konsekwentna postawa, optymizm, całkowita szczerość ze sobą i determinacja, to cechy jak najbardziej mile widziane, nie tylko podczas chęci zrzucenia kilku kg, ale także w naszym doczesnym życiu, w każdej innej sutyacji. Pamiętaj, że efekty przyjdą prędzej czy później, dlatego nie rezygnuj po kilku dniach, ze względu na brak efektów. Nie szukaj także żadnych wymówek, usprawiedliwiających ewentualne niepowodzenie i nie odwlekaj w nieskończoność wprowadzania np. zmian w swoim podejściu do jedzenia, z jakiegoś „wyimaginowanego” powodu. Bo to wszystko, to tylko wymówki, to Twoje lenistwo i chęć uniknięcia odpowiedzialności za ewentualną poraszkę, która przy podejściu na 100% do tematu, jest poprostu niemożliwa.

Musisz także ograniczyć do minimum sytuacje stresowe, staraj się unikać konfliktów, nie zawracaj sobie głowy błachostkami. Pamiętaj, że stres niszczy Twoje nerwy, wpływa to m. in. na gorszą pracę żołądka, a więc pośrednio na metabolizm, zakłócając trawienie i uczucie łaknienia, co także może doprowadzić do zwiększonego zapotrzebowania na poszczególne składniki pokarmowe, jak witamina C, magnez i wiele innych. Więc przy złym odżywianiu i życiu w ciągłym stresie, mogą się pojawić niedobory tych składników, co może się odbić na Twoim stanie zdrowia, a również do rozregulowania gospodarki energetycznej, czyli przybierania na wadze.

Tak, więc staraj się być stale uśmiechnięta, zadowolona, pomagaj innym w potrzebie, bądź w miarę możliwości stale aktywna, niech emanuje od Ciebie optymizm i determinacja do osignięcia celu. Zmienisz przez to swoje wewnętrzne nastawienie na bardziej pozytywne, co okaże się oczywiście bardzo pomocne w dalszej pracy nad sobą.

Wiedz, że nic nie przyjdzie samo, trzeba włożyć w to trochę pracy, by móc się później cieszyć owocami tej pracy. Więc, jeżeli masz coś zrobić, to przemyśl to za wczasu, zastanów się najpierw jak możesz to osiągnąć, a potem weź się kompleksowo za siebie i rób to aż do skutku. Pamiętaj, że nikt nie tyje np. 20kg w ciągu 1 tygodnia i też tej wagi w ciągu tego 1 tygodnia nie straci, na wszystko trzeba czasu i pracy.

Więc, podejdź do tematu zarówno od strony prawidłowego odżywiania jak również od strony psychicznej, bez żadnego zwątpienia, a na pewno osiągniesz to o czym marzysz. A ja trzymam kciuki;]

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s