Zasady Diety

Schudnij skutecznie już Teraz!

  • __POLECAM:__

    Książka ujawniająca działanie psychiki mężczyzny. Poznasz go, zrozumiesz go, staniesz się dzięki niej lepsza i stworzysz harmonijny związek, bez stresu, który jak wiesz jest wrogiem odchudzania. Warto się z nią zapoznać!

  • Bardzo dobra książka, jedna z najlepszych jakie przeczytałem. Kliknij w zdjęcie i zapoznaj się ze szczegółami...

  • Jeżeli stosujesz suplementy lub masz zamiar jakiś zakupić, to ta publikacja jest dla Ciebie. Warto się z nią zaznajomić, by dokonywać mądrych zakupów.

  • Bardzo interesująca książka, objaśniająca tematykę anatomii, zdrowego odżywiania i odchudzania. Autor w bardzo prosty sposób przedstawia wiele procesów zachodzących w naszym ciele.

  • Druga cześć polecanej wyżej książki, razem tworzą całość. Pozycje te powinny się znaleźć w prywatnej biblioteczce każdej osoby dbającej o swoje zdrowie i figurę.

Unoszenie Ramion – Poprawia Ogólne Proporcje Sylwetki

Posted by Darek Miko w dniu Grudzień 13, 2010

Jak w tytule, ćwiczenie angażujące wszystkie 3 aktony mięśni naramiennych – cały mięsień barkowy. Oprócz wspomnianych wcześniej ćwiczeń na mięśnie brzucha, pleców, klatki piersiowej, ud i pośladków, jest to kolejne ćwiczenie, które pozwoli nam jeszcze bardziej kompleksowo rozwinąć i wzmocnić nasze ciało, poprawiając ogólny wygląd i poprawiając proporcje pomiędzy dolną, a górną częścią ciała.

Sposób jego wykonania jest bardzo prosty, jak najbardziej przed jego rozpoczęciem dobrze jest wykonać rozgrzewkę, by się w pełni przygotować fizycznie. Do jego wykonania będziemy potrzebowali hantli, sztangielek lub czegokolwiek innego, (o wadze 1kg lub więcej, w zależności od możliwości), co można uchwycić.

A więc jesteśmy rozgrzani, mamy przygotowane ciężarki, stajemy prosto najlepiej przed lustrem, (co pozwoli skorygować ewentualne błędy techniczne), łopatki ściągnięte, patrzymy przed siebie, bierzemy oba ciężarki do obydwóch rąk i z pozycji stojącej unosimy je naprzemiennie w górę przodem, raz lewą raz prawą, przy łokciach lekko tylko ugiętych, co zapobiega urazom tych stawów. Tempo wykonywania wolne, opuszczamy wolniej niż unosimy. Warto pierwszą serię wykonać z mniejszym ciężarem, jako rozgrzewkową z większą ilością powtórzeń.

Można wykonać całą serię unosząc ciężarki z przodu, a można także je unosić bokiem. Wykonuje się je tak, że stojąc w pozycji wyjściowej, hantle w dłoniach swobodnie zwisają po obu stronach ciała przy udach i z tej pozycji unosimy je bokiem w górę, aż do jednej linii ramion z barkami, (łokcie także lekko ugięte). Można wykonywać unoszenie bokiem i przodem zarówno, jako osobne serie, a nawet, jako osobne ćwiczenia, a także w jednej serii naprzemiennie, robić raz unoszenie przodem raz lewa i prawą ręką i raz bokiem. Wszystko zależy od naszych możliwości i celu treningu.

Warto rozpocząć od niewielkiej liczby serii powiedzmy unoszenia ramion przodem, bo jest to łatwiejsza wersja, by z czasem zwiększyć ilość serii i wersji tego ćwiczenia i robić zarówno unoszenie ramion przodem jak i bokiem jako osobne ćwiczenia, co przyniesie zadowalające rezultaty w postaci kształtnych, wyraźnych i mocnych mięśni naramiennych (barków), które jakby nie było przy troszkę większej masie mięśniowej niwelują optycznie szeroki kształt bioder:)

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s