Zasady Diety

Schudnij skutecznie już Teraz!

  • __POLECAM:__

    Książka ujawniająca działanie psychiki mężczyzny. Poznasz go, zrozumiesz go, staniesz się dzięki niej lepsza i stworzysz harmonijny związek, bez stresu, który jak wiesz jest wrogiem odchudzania. Warto się z nią zapoznać!

  • Bardzo dobra książka, jedna z najlepszych jakie przeczytałem. Kliknij w zdjęcie i zapoznaj się ze szczegółami...

  • Jeżeli stosujesz suplementy lub masz zamiar jakiś zakupić, to ta publikacja jest dla Ciebie. Warto się z nią zaznajomić, by dokonywać mądrych zakupów.

  • Bardzo interesująca książka, objaśniająca tematykę anatomii, zdrowego odżywiania i odchudzania. Autor w bardzo prosty sposób przedstawia wiele procesów zachodzących w naszym ciele.

  • Druga cześć polecanej wyżej książki, razem tworzą całość. Pozycje te powinny się znaleźć w prywatnej biblioteczce każdej osoby dbającej o swoje zdrowie i figurę.

Jak się Wspomóc, w Ograniczaniu Wielkości Posiłków?

Posted by Darek Miko w dniu Wrzesień 15, 2010

Podczas odchudzania, na początku są wielkie chęci, determinacja i nieustępliwość, lecz każdy prędzej czy później przechodzi kryzys, w którym coraz częściej pojawiają się chęci na drobne wyjątki i ustępstwa od założeń diety. W takich okolicznościach wiele osób się łamie lub w dużym stopniu pozwala sobie na różne zachcianki, co oczywiście przekłada się na wyniki odchudzania.

Oczywiście nie jest powiedziane, że sobie nie poradzisz. Wierzę, że ludziom jak na czymś bardzo zależy to potrafią się oprzeć nawet największym pokusą. No, ale i słabsi psychicznie się znajdą. W takim wypadku chciałbym Wam przedstawić taki mały trik, mający na celu oszukanie waszej psychiki (postrzegania rzeczywistości;)), w taki sposób byście po zjedzeniu posiłku mieli wrażenie, że był on bardziej obfity, przez co łatwiej Wam będzie kontrolować wielkość porcji bez chęci podjadania i zaserwowania sobie dokładki.

A więc chodzi o to, że jedząc z mniejszego talerza, który dodatkowo może być w czerwone, pomarańczowe, czy żółte wzory, mamy właśnie wrażenie, że jest na nim więcej jedzenia, w przeciwieństwie do niebieskiego, zielonego czy białego. A gdy na stół do tego dołożymy jeszcze czerwony obrus, przy którym siedząc jemy, to efekt będzie większy. Taki obrus sprawia, że nakrycie stołu wygląda na bardziej obfite, w efekcie wydaje się nam, że zjedliśmy więcej niż faktycznie.

Ta z pozoru błaha sprawa może okazać się bardzo przydatna osobą, które dopiero zaczynają ograniczać nadmiar zjadanych kalorii (do poziomu, który jest dla nich odpowiedni) oraz tym, którzy po dłuższym czasie (będąc na diecie), coraz częściej pozwalają sobie na dokładki czy po prostu zwiększają porcje (a nie powinni). Pozwoli im to, na choć trochę ograniczenie postrzegania wielkości zjadanych posiłków, co być może przełoży się na faktyczne końcowe efekty.

Oczywiście nic nie zastąpi prawdziwego samozaparcia i determinacji, ale warto także wiedzieć o takich drobnych trikach wpływających na naszą psychikę i w razie takiej konieczności, skutecznie się wspomóc mniejszym, kolorowym talerzem😛 Jednak najlepiej będzie kształtowanie swojej psychiki, w takim kierunku, byśmy sobie radzili z własnymi postanowieniami oraz by cele, jakie sobie wyznaczymy, a także wizje osiągnięcia sukcesu (np. szczupłych ud i pośladków), oddziaływały na Nas mocniej niż chęć zjedzenia np. o jedną kromkę za dużo, gdy może to zaważyć na efektach końcowych😛

O tym ciekawym sposobie dowiedziałem się na jednej z lekcji w szkole od  nauczycielki, pani mgr Kościołek;)

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s