Zasady Diety

Schudnij skutecznie już Teraz!

  • __POLECAM:__

    Książka ujawniająca działanie psychiki mężczyzny. Poznasz go, zrozumiesz go, staniesz się dzięki niej lepsza i stworzysz harmonijny związek, bez stresu, który jak wiesz jest wrogiem odchudzania. Warto się z nią zapoznać!

  • Bardzo dobra książka, jedna z najlepszych jakie przeczytałem. Kliknij w zdjęcie i zapoznaj się ze szczegółami...

  • Jeżeli stosujesz suplementy lub masz zamiar jakiś zakupić, to ta publikacja jest dla Ciebie. Warto się z nią zaznajomić, by dokonywać mądrych zakupów.

  • Bardzo interesująca książka, objaśniająca tematykę anatomii, zdrowego odżywiania i odchudzania. Autor w bardzo prosty sposób przedstawia wiele procesów zachodzących w naszym ciele.

  • Druga cześć polecanej wyżej książki, razem tworzą całość. Pozycje te powinny się znaleźć w prywatnej biblioteczce każdej osoby dbającej o swoje zdrowie i figurę.

Skorupki Jaj – Świetne Źródło Wapnia

Posted by Darek Miko w dniu Sierpień 7, 2010

Skorupki jajek zawierają sporo wapnia, który w połączeniu ze zdrową dietą jest wchłaniany przez organizm w 90%. Mają podobny skład jak nasze zęby i kości, dlatego są bardzo pomocne w profilaktyce i leczeniu osteoporozy, dodatkowo przyczyniają się do oczyszczenia organizmu z pierwiastków promieniotwórczych. W naszej diecie, w której nie powinno być mleka ani jego przetworów, skorupki posłużą jako skuteczny suplement tego składnika. Oprócz wapnia w skorupkach znajdziemy dodatkowo praktycznie wszelkie niezbędne mikroelementy, których skorupki mogą być również świetnym źródłem, np. cynk, żelazo, mangan, miedź, krzem i wiele innych, w sumie około 27.

Z powodzeniem można je stosować przy krwawieniach dziąseł, nadpobudliwości, łamliwości włosów i paznokci i wielu innych. Przygotowanie skorupek do spożycia jest bardzo proste, należy sparzyć je we wrzątku, przez kilka minut i pozostawić do wyschnięcia. Następnie, oddzielamy od niej białą błonkę, którą wyrzucamy i tak przygotowane skorupki mielimy, w młynku kilkakrotnie, aż uzyskamy drobny pył. Oddzielenie błonki powoduje, że możemy je przechowywać przez bardzo długi czas.

Proszek ten niema smaku i zapachu. Dodajemy go do jednego posiłku w ciągu dnia (ok. 1g – na czubku łyżeczki lub noża), wraz z sokiem z cytryny, zawiera on witaminę C, która ułatwia przyswajanie wapnia.

A więc proszek ze skorupek jaj, wzmacnia naszą tkankę kostną oraz działa bardzo korzystnie na nasz organizm, dlatego warto ich nie wyrzucać, a właśnie w taki sposób spożytkowywać.

Informacje na temat skorupek uzyskałem już dawno gdzieś w internecie i od wtedy stosowałem je już kilkakrotnie , a niedawno moje informacje na ten temat zostały dodatkowo potwierdzone przez doktora Michała Tombaka w jednej z jego książek „Droga do Zdrowia”, którą to serdecznie polecam każdemu.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s